Hírek > Megszokott minőség, megújult köntösben

2020 jun 25


WEAN UP malactápszerek – Megszokott minőség, megújult köntösben 

 

12 év jelenlét után a hazai piacon megújul malactápszer termékcsaládunk  és 2020. áprilisától a jól ismert Youpig termékek WEAN UP  márkanév alatt érkeznek Önökhöz a megszokott minőségben. A WEAN UP elnevezés cégcsoportunk (ADM-Wisium) globális malactápszer márkaneve.  

Célunk továbbra is kifogástalan minőségű és magas teljesítmény szinteket eredményező prestarterek megalkotása és gyártása. Ennek érdekében a Franciaországban található kísérleti sertés telepünkön folyamatos a termékek és a különböző alapanyagok tesztelése. Kutatás fejlesztési hátterünknek köszönhetően  prestarter  specifikus receptúrázó programunk 8 kg-os malac emésztési paramétereivel optimalizál 70 takarmányozási kritérium figyelmebe vétele mellett. A WEAN UP malac takarmányozási programunk széles palettája megoldást kínál a koca melletti takarmányozási kérdésekre (Bibolatte Life tejpótló, Bibostar baby-starter), a korai választás kihívásaira (Winto), vagy az éppen aktuális demedikációs témában. 

Jóllehet  a prestarter időszak csupán 2 hét az állat életében és csupán 2%-a a kiosztott takarmány mennyiségének, de ennek a rövid periódusnak a takarmányozási utóhatásai egészen a vágásig megmaradnak. 

A telepük számára megfelelő takarmányozási program kialakításában a Vitafort Zrt. sertés szakspecialistái és szaktanácsadói segítik Önöket a mindennapokban. www.vitafort.hu



Sándor Szilvia
Wisium - Export Area Manager,  ADM