A maga nemében egyedülálló újság indult el Magyarországon 2011 áprilisától Vidék Magazin (Country Magazine) címmel. A közéleti-gazdasági kéthavi magazin célja a magyar vidék és a benne rejlo értékek minél szélesebb köru bemutatása. A vidék-fováros ellentét erosítése helyett a közös nevezok és értékek vagy éppen a különbözoségek hangsúlyozása, az egymásrautaltság és a lehetoségek, a jövo lehetoségeinek körbejárásával. A lap szlogenje: “Az Ország Magazinja”.
A magyar-angol nyelvu közéleti-gazdasági magazin az indítás évében öt alkalommal jelenik meg.
Részletek a kétnyelvu magazint elindító miniszteri ajánlásból:
"Az elmúlt idoszakban minden intézkedésünk azt szolgálta, hogy a gazdák, a kis- és középvállalkozók válláról levegyük a felesleges terheket; hogy a vidéki életformát vonzóvá tegyük, és lefektessük a versenyképes, sokszínu mezogazdaság alapjait, amelyre támaszkodva az elnéptelenedo falvak újra megelevenedhetnek, a kisvárosok erore kaphatnak. Ezt szolgálja a kistermeloi rendelet, a közbeszerzési törvény módosítása; ezért hoztuk létre a Nemzeti Földalapkezelot, ezért tettük ingyenessé a gazdaságátadást családon belül, és még hosszasan sorolhatnám az új kormány intézkedéseit, de nem akarom feltartani az Olvasókat, akik kíváncsian forgatnák már az új Vidék Magazint.
Annyit még szeretnék hírül adni, hogy elkészült a 10 évre szóló Nemzeti Vidékstratégia, amelynek társadalmi vitájába akár a Vidék Magazinban megjeleno írásokkal is bekapcsolódhatnak."
Dr. Fazekas Sándor
vidékfejlesztési miniszter
A Vitafort Zrt. az elsok között állt az új sajtótermék mögé. Sok sikert és népes olvasótábort kívánunk a magazin szerkesztoségének, médiapartnerünknek. Keresse a Lapker bolthálózatában.
Az elso szám tartalomjegyzékét itt olvashatják
Forrás: www.videkmagazin.hu