Hírek > Magyar Brands 2010 elismerés a VITAFORT márkának

2020 maj 19


                                           MagyarBrands 2010

                                              


A Superbrands Magyarország 2010-ben útjára indítja a legkiválóbb magyar és Magyarországon muködo márkák bemutatását célzó MagyarBrands programot. A Magyar Brands program célja, hogy az ismert és kevésbé ismert, exportorientált magyar márkákat egy hiteles nemzetközi program keretében promotálja a külföldi döntéshozók, üzleti partnerek és a Magyarországon befektetni szándékozók körében. A MagyarBrand 2010 minosítésre kizárólag a Superbrands és Business Superbrands 2010-ben díjazott márkái/cégei pályázhatnak.

                                             

 


A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben több mint 95 000 nemzeti védbejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezeto képviseloibol álló szakértok ennek az adatbázisnak a szukített és frissített változatából választják ki a 2010-es év hazai Superbrandjeit. A Superbrands 2010 Szakértoi Bizottság tagjai figyelembe veszik az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját, márkastratégiáját, stb.

 

A bizottság elé kerülo lista félmillió muködo vállalkozás szurésével, továbbá a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, és számos megyei iparkamara etikai és számszaki ismérvei alapján tett ajánlásainak figyelembevételével jött létre.

 Forrás: Superbrands Magyarország 2004-10