Esélyünk az összefogás
2009-02-28


A mezőgazdaságban, állattenyésztésben élő, dolgozó embereknek kijutott már az életben minden jó és rossz. Igaz ez ránk, Vitafortos dolgozókra is mégis töretlenül haladunk előre, még ha a piaci körülmények nem oly fényesek is.
A mezőgazdaságban, állattenyésztésben élő, dolgozó embereknek kijutott már az életben minden jó és rossz. Igaz ez ránk, Vitafortos dolgozókra is. Mégis töretlenül haladunk előre, még ha a piaci körülmények nem oly fényesek is. Hiszünk a jövőben, vannak céljaink: társaimmal, Magyarország meghatározó, a kutatás-fejlesztés területén élenjáró, az emberi erőforrásokat megbecsülő, partnereit családként szerető takármánygyártó vállalatát akarjuk tovább építeni.

Hogy ez az út nem tükörsima, azt mindannyian tudjuk. Nincs más dolgunk, csak figyelni, alkalmazkodni, kapcsolatokat kialakítani és barátokra találni. Büszkék vagyunk arra, hogy a jó emberi tulajdonságok – korrektség, kedvesség, megbízhatóság – a mai napig dominálnak egy-egy üzlet megkötésekor

Szorgos munkával az ország egyik legnagyobb takarmánygyártójává váltunk. Mára a Vitafort Zrt. – a számokat tekintve is - meghatározó szereplője a hazai takarmánypiacnak. Hat gyártóüzemünk, több speciális szakboltunk, kiterjedt kereskedelmi hálózatunk felöleli a talkarmánygyártás teljes vertikumát. Minden infrastruktúra rendelkezésünkre áll, hogy vevőinket a mi mércénknek megfelelően is magas színvonalon, határidőre, kiváló szervizzel szolgáljuk ki. Igen, ehhez kell egy jól muködő vállalati struktúra, hatékony üzemek, fejlett informatikai háttér, szervezeti hierarchia, értékesítési hálózat, és pénzügyi erőforrások.

Hogy jól muködik-e, ítéljék meg, próbálják ki Önök! Hisszük, hogy dolgozóink szakértelme, hozzáállása, lojalitása, munkabírása elismerésre méltó. Vállalkozásunk menedzsmentje akarja a sikert, motiváltak. Ez nekem, vezetőnek nagy segítség, ezáltal van erőm új és újabb lehetőségek felkutatására.

Jövőnk, esélyeink

Merre vezet az utunk tovább? Az El Camino zarándokutat megjárt ismerőseink mondják, hogy az utat mindenkinek végig kell járni. Tesszük mi is. Ahhoz, hogy Önök akár tíz év múlva is partnereink legyenek, tovább kell építkeznünk. Új beszerzési lehetőségeket, új értékesítési csatornákat, piacképes árakat, új szervezeti modellt, új telephelyeket, új finanszírozási lehetőségeket kell kutatnunk. Új barátokat kell találnunk. Igen, hiszünk a fejlesztésben, a növekedésben. Hol leszünk három év múlva? Szép terveink vannak, amit azért befolyásolhat a világ,- és a magyar gazdasági fejlődés volumene, hatékonysága. Szeretnénk partnereinkkel összefogva a Vitafortot, erős, innovatív, a piacot befolyásoló, versenyképes céggé fejleszteni. A Vitafort márkanevet úgy kell tudatosítani a partnereink szemében, hogy minden takarmányipari igényt korrekt, gyors, versenyképes áron, vállalható pénzügyi konstrukciókkal biztosít. Izgalmas feladatnak tartom, hogy dolgozóink a termékek, szolgáltatások mellé egy mosolyt is adjanak vásárlóinknak. Büszke leszek rájuk!

Sokfelé jártam magam, és kollégáim is a világban. Megfigyelhettük a világ fejlettebb és kevésbé fejlett felén hogyan, mivel dolgoznak kollégáink. Óhatatlanul is összehasonlítjuk magunkat. És mit látunk? Amit eddig még soha nem fogalmaztunk meg magunknak: takarmányt gyártunk világszínvonalon. Ma ezzel a társasággal a nyugati kereskedelmi hálózatoknak megfelelően kedvező árral, hatékonyan mûködő szervezeti struktúrával, kiváló minőségu termékekkel, hatékony marketinggel készen állunk vevőink versenyképes kiszolgálására.

Kulik Zoltán
vezérigazgató